Veelgestelde vragen

Retour / ruiling / reparatie

Wanneer kan ik een artikel retouneren?

De aankoop mag binnen 30 dagen worden herroepen zonder opgaaf van redenen. De ​​30 dagen beginnen op de datum waarop de laatste bestelling wordt aangenomen (bijv. in een gedeeltelijke levering). Zolang het product intact en met alle etiketten in de originele verpakking zonder gebruikssporen wordt geretourneerd, zullen we het terugnemen, zelfs na het einde van de 30 dagen (bijv. als het een cadeau was).

Outlet artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt eveneens voor gegraveerde artikelen.

1
Hoe retourneer ik artikelen?

 

Als je een product wilt terugsturen, moet je een bericht sturen aan onze klantenservice info@gusti-leer.nl. Je ontvangt dan van ons een link naar een retourformulier, dat je kunt uitprinten. Vul jouw gegevens volledig in en geef je klantnummer aan. Dit nummer vind je ook in de verzendbevestiging.

 

1
Wie betaalt de retourkosten van mijn bestelling?

Retourzendingen uit Nederland kosten 3,50€ die worden afgetrokken van het terugbetaalde bedrag. Wij vragen je om dit aanbod te gebruiken in plaats van zelf frankeren. Als er geen gebruik wordt gemaakt van het aanbod, kunnen wij de kosten niet vergoeden.

1
Wie betaalt de kosten van de verzending van een reclamatie?

Een reclamatie kan alleen na afspraak met de klantenservice geaccepteerd worden. Stuur hiervoor een bericht naar info@gusti-leer.nl. In geval van een reclamatie, betalen wij de verzendkosten. Wij vragen je om van dit aanbod gebruik te maken in plaats van zelf frankeren. Als er geen gebruik wordt gemaakt van het aanbod, kunnen wij de kosten niet restitueren.

1
Kan ik artikelen ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen, maar natuurlijk kun je producten retourneren. Na ontvangst van het geretourneerde product zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen. Ondertussen kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Op deze manier ontstaat ook er ook geen lange wachttijd door het verwerken van het ruilen van artikelen.

1
Reparaties

Ten eerste vragen we je om elke reclamatie bij de klantenservice te melden door een bericht te sturen aan info@gusti-leer.nl. Vermeld hierbij het probleem en voeg foto´s toe indien mogelijk. Wij bieden meestal een kosteloze reparatie door Gusti Leer aan. Is de aankoop meer dan 6 maanden geleden of is de schade ontstaan door onzorgvuldig gebruik, dan kan Gusti een deel van de reparatiekosten vergoeden.

Outlet artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Ook bieden wij voor deze artikelen geen reparaties aan.

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik ons contactformulier om je vraag aan ons te stellen naar het contactformulier