Veelgestelde vragen
Retour / ruiling / reparatie
De aankoop mag binnen 14 dagen worden herroepen zonder opgaaf van redenen. De 14 dagen beginnen op de datum waarop de laatste bestelling wordt aangenomen (bijv. in een gedeeltelijke levering). Zolang het product intact en met alle etiketten in de originele verpakking zonder gebruikssporen binnen 14 dagen na melding wordt geretourneerd, zullen we de retour accepteren.
Outlet artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Dit geldt eveneens voor gegraveerde artikelen.
Als je een product wilt terugsturen, stuur dan een bericht aan onze klantenservice info@gusti-leer.nl. Je ontvangt dan van ons een link naar een retourformulier, dat je kunt uitprinten. Vul jouw gegevens volledig in en geef je klantnummer aan. Dit nummer vind je ook in de verzendbevestiging.
Retourzendingen uit Nederland kosten 5,90€ die worden afgetrokken van het terugbetaalde bedrag. Wij vragen je om dit aanbod te gebruiken in plaats van zelf frankeren. Als er geen gebruik wordt gemaakt van het aanbod, kunnen wij de kosten niet vergoeden.
Een reclamatie kan alleen na afspraak met de klantenservice geaccepteerd worden. Stuur hiervoor een bericht naar info@gusti-leer.nl. In geval van een reclamatie, betalen wij de verzendkosten. Wij vragen je om van dit aanbod gebruik te maken in plaats van zelf frankeren. Als er geen gebruik wordt gemaakt van het aanbod, kunnen wij de kosten niet restitueren.
Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen, maar natuurlijk kun je producten retourneren. Na ontvangst van het geretourneerde product zullen wij het aankoopbedrag terugbetalen. Ondertussen kan je een nieuwe bestelling plaatsen. Op deze manier ontstaat ook er ook geen lange wachttijd door het verwerken van het ruilen van artikelen.
Ten eerste vragen we je om elke reclamatie bij de klantenservice te melden door een bericht te sturen aan info@gusti-leer.nl. Vermeld hierbij het probleem en voeg foto´s toe indien mogelijk. Wij bieden meestal een kosteloze reparatie door Gusti Leer aan. Is de aankoop meer dan 6 maanden geleden of is de schade ontstaan door onzorgvuldig gebruik, dan kan Gusti een deel van de reparatiekosten vergoeden.
Outlet artikelen kunnen niet worden geretourneerd. Ook bieden wij voor deze artikelen geen reparaties aan.