Veelgestelde vragen

Aangepaste producten en gegraveerde artikelen

Artikelen graveren

Kan ik individueel ontworpen tassen en leren producten bij u bestellen?

Bij sommige van onze artikelen kan je het product personaliseren met een gravure. Voor elk item dat kan worden gegraveerd, verschijnt een knop "Graveren toevoegen" boven de knop Kopen in de winkel. Een gewenste gravure kan worden ingevoerd door op de knop te klikken.

1
Retourneren van gegraveerde artikelen

Kan ik gepersonaliseerde tassen en accessoires bestellen bij Gusti Leer?

Ja! Je kunt veel van onze producten personaliseren. Je weet welke producten je kunt graveren omdat het vakje "Voeg je persoonlijke gravure toe" wordt weergegeven op de productpagina naast de productafbeelding.

Typ gewoon de tekst die u op het product wilt graveren in het vakje "Graveertekst..." en klik vervolgens op "Gravure aanbrengen". Meer informatie over het personaliseren van onze producten vindt u hier (link naar graveerpagina).

Als u meer dan 30 gegraveerde producten wilt bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail op info@gusti-leer.nl voor informatie over kwantumkortingen.

Wij bieden geen gravures van logo's of afbeeldingen aan. Gravures kunnen niet worden gewijzigd als de bestelling eenmaal is geplaatst.

1
Antwoord niet gevonden?
Gebruik ons contactformulier om je vraag aan ons te stellen naar het contactformulier
gusti-leer.nl Reviews with ekomi.nl