Veelgestelde vragen
Levering en verzending
Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?
De bestelling wordt verstuurd na ontvangst van je betaling. Bij betaling via creditcard of PayPal en bestellingen op Amazon wordt de bestelling direct verstuurd. In het geval van overschrijvingen wordt de bestelling verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.
Welke verzendoptioes zijn er?
We bieden twee verzendmethoden aan: UPS Parcel Shipping en Global Shipping met Deutsche Post.
Onze wereldwijde verzendmethode is specifiek voor individuele kleine, lichtgewicht producten. Pakketten verzonden met Global Shipping zijn niet verzekerd en je ontvangt geen trackingnummer als je deze verzendmethode selecteert. Je kunt hier een lijst met prijzen voor wereldwijde verzending bekijken.
Als je UPS Parcel Shipping selecteert, is jouw pakket verzekerd en ontvang je een trackingnummer voor je bestelling.
Waar kan ik mijn bestelling volgen?
Als je UPS Parcel Shipping als verzendmethode hebt gekozen, ontvang je een automatische bevestigingsmail zodra jouw bestelling is verzonden. In deze e-mail vind je het trackingnummer, de verwachte bezorgdatum en een link om jouw bestelling te volgen. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen, controleer dan je map met spam of ongewenste e-mail.
Kan ik elk adres gebruiken als bezorgadres?
Als bezorgadres kan je alleen een woonadres gebruiken. Er is helaas geen mogelijkheid om servicepoints of postkantoren aan te geven.
Hoe lang bedraagt de levertijd?
Vanwege de coronacrisis zijn de levertijden wat langer dan normaal. De gemiddelde levertijd met UPS bedraagt tussen de 5 en 7 werkdagen. De gemiddelde levertijd met Deutsche Post bedraagt tussen de 10 en 15 werkdagen.
Wordt mijn bestelling opnieuw verstuurd bij een verkeerd bezorgadres?
Onze klanten zijn verantwoordelijk voor de opgave van het juiste adres. Als er fouten in het leveringsadres zijn, kan de klant de bestelling opnieuw plaatsen. De kosten worden betaald door de klant zelf.
Wat kan ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?
Als je bestelling niet binnen de door ons aangegeven termijn aankomt, neem dan contact op met de klantenservice via info@gusti-leer.nl met je bestelnummer.
Helaas kunnen niet-afgehaalde of onbestelbare zendingen niet opnieuw worden verzonden en worden ze terugbetaald (minus eventuele verwerkingskosten). Gegraveerde artikelen zijn hiervan uitgesloten, aangezien deze gepersonaliseerd zijn. Bij vragen kun je altijd per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.