Veelgestelde vragen
Levering en verzending
Hoe snel wordt mijn bestelling verstuurd?
De bestelling wordt verstuurd na ontvangst van je betaling. Bij betaling via creditcard of PayPal en bestellingen op Amazon wordt de bestelling direct verstuurd. In het geval van overschrijvingen wordt de bestelling verzonden zodra de betaling bij ons binnen is.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
In de automatische bevestigingsmail vind je alle informatie over de verzending die je nodig hebt om de bestelling te volgen: track-and-trace nummer, leveringsfirma en de verwachte bezorgdatum.
Kan ik elk adres gebruiken als bezorgadres?
Als bezorgadres kan je alleen een woonadres gebruiken. Er is helaas geen mogelijkheid om servicepoints of postkantoren aan te geven.
Hoe lang bedraagt de levertijd?
Vanwege de coronacrisis zijn de levertijden wat langer dan normaal. De gemiddelde levertijd met UPS bedraagt tussen de 5 en 7 werkdagen. De gemiddelde levertijd met Deutsche Post bedraagt tussen de 10 en 15 werkdagen.
Wordt mijn bestelling opnieuw verstuurd bij een verkeerd bezorgadres?
Onze klanten zijn verantwoordelijk voor de opgave van het juiste adres. Als er fouten in het leveringsadres zijn, kan de klant de bestelling opnieuw plaatsen. De kosten worden betaald door de klant zelf.
Wat kan ik doen als mijn bestelling niet is aangekomen?
Als je bestelling niet binnen de door ons aangegeven termijn aankomt, neem dan contact op met de klantenservice via info@gusti-leer.nl met je bestelnummer.
Helaas kunnen niet-afgehaalde of onbestelbare zendingen niet opnieuw worden verzonden en worden ze terugbetaald (minus eventuele verwerkingskosten). Gegraveerde artikelen zijn hiervan uitgesloten, aangezien deze gepersonaliseerd zijn. Bij vragen kun je altijd per e-mail contact opnemen met onze klantenservice.